onsdag 10 mars 2010

Vårsol Vårstäd Vår på G

Aaah! Så himla skönt. Har vårstädat idag här hemma! Jag kastade tillochmed all den sista snön från balkongen. Putsade fönster, dammtorkade, piskade madrasser, bytte lakan. Ja, ni vet. Och solen sken! Härligt.
Nu bakas det hemmagjort pizza här i huset, och ikväll ska jag nog försöka ta mig i kragen för att ge mig utåt. Karin har nämligen vunnit budet på en skitfin lägenhet i Västertorp! Grattis! Hurra!

På lördag fyller jag 23, ser verkligen fram emot det. Ska ha hela familjen här på tårta och kaffe, och sedan kommer Emelie och firar mig! Ja och sen hookar vi upp med alla vänner som vill vara med och leka och firar på stan! Ska bli skitkul faktiskt, länge sedan jag var ute och verkligen partade utan att känna stress över skola eller jobb dagen efter.

För ja, imorgon är sista dagen i skolan, och alla arbeten är inlämnade. Så himla skönt! Peppen. Puss!

Ps. Någonting annat glatt är att vi storhandlade som satans häromdagen. Finns inget bättre än att ha en välfylld kyl, haha, *tjockiz*



1 kommentar:

Unknown sa...

luktar god pizza ända hit!

gulligull <3