onsdag 12 maj 2010

Hur dum får man bli?

Alltså, HURJÄVLADUM får man bli? Jag la just ifrån mig min iPhone badrumsgolvet efter att ha tittat ett sms, och tappar sedan upp ett bad. Glömmer att telefonen ligger där och glömmer också den lilla detaljen att vårt badrum alltid svämmar över när man badar. HURRA VAD BRA, när jag plötsligt upptäcker att min iPhone ligger och badar i detta minihav av vatten. ÅÅH, fuckfuckfuck.

Hörde nu att man ska stänga av den direkt, jag trodde den var avstängd, så detta gjorde jag såklart inte. Har torkat den med hårtork i en kvart och nu bäddat ned den i en burk med ris, på en handduk på elementett, för det var ett annat tips jag fick höra. Man kan ju inte plocka isär iPhone och torka var del för sig heller.. Jag har ont i magen. Den är liksom helt ny ändå, bara ett par månader gammal. Knappast billig heller. Och så gör jag såhär? Någon borde skjuta mig. Illa kvickt!

/Erika som kommer att sova oroligt inatt, buhuuu...

Inga kommentarer: