onsdag 5 maj 2010

Venezia!

Så! Jag är alltså i Venedig och hänger med mor min. Det har varit
absolut TOPPEN, och imorgon åker vi hem. Jag har extrem ångest
alltså och vill inte alls åka. Kommer sakna allt.. Människorna,
språket, maten, affärerna, kioskerna, glassen, båtarna, vattnet,
medmeramedmera. Och så tycker jag att det är så hemsk sorgligt att
man inte kommer se vissa ansikten någonsin igen, får ont i magen av
tanken.

Hm... Ikväll ska vi bara hänga på hotellrummet tills vi ska sova,
för mami är trötter. Det spritter i mina ben och jag får god lust
att dra ner på torget och festa på någon av alla softa barer där
stadens kidz hänger. Önskar jag var lite mer spexig/dumdristig, haha!
Nej, det blir ett bad i världens skönaste badkar och sen sova. Tidigt
imorgon bitti åker vi hem, buhuuu... :'( Vill verkligen INTE. Måste
hitta resesällskap till typ Rom, fort som fan!

Inga kommentarer: