onsdag 4 maj 2011

Jag saknar dig

Hej kära bloggiz!
Jag får lite dåligt samvete att jag lämnat dig i sticket på det här sättet, men jag har liksom varit upptagen med att dels leva och dels se till att ta igen mig ordentligt från sjukdom genom att bara slappa och göra ingenting så fort jag fått tid över. Känner nu att jag börjar tracka in på rätt bana igen! Fick för övrigt högsta betyg på kursen, för att jag äger, och det känns helt onaturligt att inte ha någon skola att styra med! Har alltså bara ett enda måste i form av jobb och när det är avklarat är tiden min. Mycket märklig känsla..

Imorgon kommer min pärla från Kina hem, och det ska bli grymt kul att återse henne och höra om alla kinesiska äventyr! Trots att det bara gått 10 dagar känns det som en evighet när man umgås så tight och hörs varje dag. Haha, lite lamt och jävligt brudigt, men vafan! Så kan de vara.

Nej, nu stannar bussen vid jobbet så får avsluta här och hoppas vi hörs snart igen! Hoppas du inte känner dig sviken av mig bloggiz, och att du vet att jag saknar dig och trånar var dag tills vi möts igen. Pöss!

Inga kommentarer: