lördag 21 februari 2009

Prevår

Ok. Just nu vill jag ha; snygga skor, plånbok, läderväska, vårflicksötmencool klänning.
Så typiskt mig just den här tiden. Det är februari Erika, F.e.b.r.u.a.r.i!
Det är alltså inte ens nära vår än. Men min kropp är liksom lite felprogramerad.
Så kan det vara. Men apropå plånbok så är det stört svårt att hitta! Har letatletat.
Det enda som finns är typ ruttna svarta/bruna eller bratztyle, och dom kunde ju dra.
Jag tänker skapa en gata med bracoolafinafyndigaintesuperdyramenintecrap-affärer,
och så kan jag gå där när jag får såna här shoppingcraves. Vilket sker sällan, MENändå.
Jag är liksom lite för lat/fattig för att shoppa, men för nyfiken för att inte tråna. Typ.
Men annars var ju den här godingen riktigt praktisk? Och.. fräck!



Nej folks, här kan man inte hänga!
Ps. här ett ett asbra avskräckande exempel om man vill spara pengar. Klaustrofobi!
http://juicy.devote.se/blogs/232111/min-garderob.htm

Inga kommentarer: