tisdag 13 april 2010

Hej & Hå

Alltså det här med sömn. Idag vaknade jag 14.30, och kände direkt ett rätt och slätt "FUCK!". Jag känner mig själv så pass bra att jag vet att dagen är ämnad att vara totalkörd om jag vaknar så sent. Det funkar liksom inte.. Skulle egentligen fixa både det ena och det andra idag, men icke sa nicke! Så det har mest varit att småstäda, se på tv, laga mat.. Ja. Tråkat.

Och nu känner jag mig sådär lagom vemodig, tjock och värdelös, lite. Haha.. Jag pallar liksom inte att slösa bort en dag på det här sättet. Fast samtidigt, det är nog nyttigt att bara ha icke-dagar ibland. Bara det att det inte var planerat. Hm..

Lyssnar på Markus Krunegård, dricker té och gör ingenting vettigt. Tänkte lägga mig och läsa lite i min bok om Grafisk Kommunikation, så man känner att man gjort lite nytta iallafall. Heippa!



Förresten, jag känner allt oftare, och speciellt sådana här dagar, att jag verkligenverkligen saknar att ha gitarr och piano hemma. Speciellt piano.. Vill så himla gärna ha en egen lägenhet, dit jag kan köpa ett piano. Det finns ingenting bättre. Mina händer fattas det.

Inga kommentarer: