torsdag 29 april 2010

Kaboom!

Idag lyser solen, folks! Ska snabbast möjligt ta mig ut i den. Så fort jag läst klart mitt kapitel om webbdesign så blir det UT och in till stan med Emelie för att fixa lite mer inför italien, och hämta en resväska hos bror min. Sedan hem igen och pluggapluggaplugga, eftersom jag missar flera dagar då jag är bortrest. Hjälp!

Har jag lite tur idag hinner jag och Emelie klämma i oss en glass eller två efter att vi fixat&donat klart i stan, heee...!

Min Spotify-prenumeration tog slut idag, så jag känner att min iPhone blev lite ledsen nu. Någon som vill ge mig nytt? Eh. Fast det suger att man inte kan fippla med annat på telefonen medan man lyssnar, det borde dom verkligen fixa. Men jag laddade in så stört mycket musik på telefonen igår så jag hoppas att det löser sig ändå! Dock vågar jag ju inte ladda ned musik längre (tack FRA-team!), så det är inte så mycket nytt som jag hade önskat mig. Suck.. Livets svåra ting! Nåväl. Hejhopp!


Inga kommentarer: