söndag 22 november 2009

Mjau

Jamen vad kul. Idag vaknade jag halv tre, det är stört på riktigt! Redan mörkt ute liksom.
Ohwell!
Igår var jag och min mami och kikade på Gamla Stans julmarknad, men den hade inte riktigt kommit igång kände vi, så vi bestämde oss ganska snabbt för att ta det en annan helg. Men ett grötfat köpte jag på Stadsmissionen, äkta Gustavsberg för 40:-. Ett kap! Den ska jag ha mossa och nejlika-apelsiner i sen, hihi.

Efter detta gick jag hem till mamma och vi lagade pastamiddag och segade med tiramisuglass i soffan ett tag. Skrattade som fan åt t.ex denna; "Omdskefull Trädgårdstomte"
Sedan gick jag med Alice hem till Anna för att inspektera hennes nya lägenhet. Sjuk mysig var den! Liten och charmig, och med utsikt över hela jävla stan! Alltså utsikten man får från Monteliusparken, har hon direkt från sängen = Asgött! Vi såg på "10 orsaker att hata dig", och både störde oss på alla 90tals-grejer, och älskade dom. Och så var den supertöntig, men samtidigt kunde vi inte låta bli att vara helt brudiga och säga "aaaw" och tycka att Heath Ledger var den enda rätta (& den andra duden med). Haha. Det var mysigt.. Efter 2 avsnitt Sex&thecity drog vi hem. Somnade alldeles för sent, vaknade alldeles för sent. End of the story!
Tjipp!

PS: Här får ni en trailer för filmen, se den och må bra!


Inga kommentarer: