onsdag 11 november 2009

Onsdag Onsdag varför är du Onsdag?

Hej kära bloggisen! Jag är tillbaka. Förlåt igen, men det blir så ibland.
Tror det beror till stor det på att det är så jävla stökigt här hemma,
orkar liksom inte blogga för jag känner att jag har saker jag "måste göra",
haha.
Plus att jag har jobbat som ett as på senaste, och kommer man hem tio,
ja då äre inte mycket till ork över. Nåväl.
Appropå jobba. Jobba = Kash. Jobba mycket = Loads Of Kash!
Så jag blev rik, när lönen kom. Första gången på länge, kanske ett år,
som jag känner att jag har pengar så det blir över ordentligt.
Så jag har haft någon slags moneyspree på senaste.
T.ex så gick jag till en hälsokost och investerade 700:- i mig själv där,
haha. Bara vitaminer, veg-oljor och förkylningspreparat. Värt!
Sedan köpte jag dyra ansiktsprodukter, smink och krämer.

Men det var fan värt vartenda öre, för efter tusen års fattigdom förtjänar jag det.
Det töntiga uttrycket "man får unna sig själv lite" kunde aldrig passat bättre.
Så ja, trots att de flesta kronorna gått åt, köpte jag ett par glittriga svarta conversekopior idag,
med skosnören i siden,
ta-taa! Man fick tillåmed en liten gullig godis med i den rosa påsen (i en mindre rosa påse). Tjejigt värre.
Så jaa, här har ni två fina pix på mina senaste inköp, i sann bloggaranda;



Haha! Förresten! Bilden till höger där uppe är tillägnad Lisanja och Anna,
jag såg den när jag gick hem till min kära mor på Södermalm idag. Knas!
Nu ska jag diska och sätta på mig mina glittriga pjuck och gå ut i onsdagsnatten med mina workm8's!

Inga kommentarer: