torsdag 24 september 2009

Blocket är min största tjerlek

Var nyss ute på Shuuurgaaard i Nacka för att plocka upp ett bord jag köpte av en tjej.
Och när jag köper bordet så slänger hon även med två stolar också. Som jag behövde!
Vi har liksom ingen datastol varken David eller jag här hemma. Så jäääla bra.
350 pix betalade jag för kalaset. Måste säga att det var ett kap. Jag äger på att göra kap.
Så nu har jag gjort i ordning min lilla datahörna i köket, så fint å bra. Här trivs jag.
Framför allt skönt att slippa sitta på en kudde på golvet med datorn uppe på en pall,
har seriöst börjat få knäproblem, haha.
Kapet:
(som även går att fälla ut till ett mindre matbord om man skulle behöva)
Hade jag köpt allt det direkt från Ikea hade jag betalat 900kr. Felåt Ikea.. Jag har varit otrogen.
Men jag älskar Blocket.

Till helgen kommer också vår otympliga soffa att säljas (sa jag att jag älskar Blocket?), till någon skön dude som ska ge den till sin brorsa i inflyttningspresent. Plus en tv, dator, "och annat" - varför gör inte mina syskon sånt??? (peak,peak!)
Men,
det ska bli skönt. Fast fick lite separationsångest idag. Den är så stor och mjuk.
Men får fokusera på att vi får en helt fin och ny,
billigtbilligt, då jag får personalrabatt å allt. Jöh.
Undrar förresten vad jag får i lön?
Känns fortfarande som att vinna på lotto varje månad, haha.

Nu ploppar det i kastrullen, belönar mitt helrekorderliga storstäd idag med en fet skål popkorn. Önskar att jag hade saft! Älskar saft.
Ja, så nu ska jag krama stor-soffan en stund, vår sista natt tillsammans. Se reprisen av Idol.
Tjaba!

Inga kommentarer: