fredag 4 september 2009

Då tröttheten slår till

Idag vaknade jag i god tid, efter att ha lagt mig i god tid (23.00 - wow!).
Men trots detta så har jag varit extremt trött idag, inte riktigt okej.
Har alltså bara orkat äta lite och sedan bara kunnat sitta still, typ. Ovärt!
Lite segt enda lediga dagen, när jag tänkte passa på att styra massa grejer,
som jag inte hunnit med senaste dagarna. Äsch! Får ta't nästa vecka, då..

Nu ska jag laga någon mat, är inte hungrig, men man måste väl äta ändå?
Kanske går det nåt lattjo på Televisionen, om man har tur.
Lite tråkigt att David börjat jobba natt på Rival nu, för vi går om varandra på helgerna då.
Men, men.. Skönt att han jobbar så jag slipper betala för två här hemma. Å skoj för honom!
Imorgon blire workworkwork! Men jag är ändå pepp, för listig som jag är passade jag på,
att byta till helgerna då Emelie och Laura jobbar, när mitt schema ändå blev ändrat. Asbra!
Det betyder mer skvallertid på jobbet, och mer qualitytime på helgerna tillsammans, höhö.

Godnatt?

Inga kommentarer: