onsdag 23 juni 2010

Då och då

Ojda, det var ju ett lagom bittert och kanske lite för intimt inlägg jag postade senast, haha.
HURSOMHAVER.
Känner jag att jag hamnat i någon slags pre-vacation-mode! Har liksom börjat chilla sådär skönt, no pressure, bara gör det jag vill. Dessutom är jag ledig fram tills min sista jobbdag på söndag - SÅ på måndag är det semester på riktigt. Fifan vad fett det ska bli med 4 veckors ledigt. Har bara en weekend till Visby inbokat, och det känns faktiskt rätt bra att det är det enda. Resten får liksom bara, hända.

Funderar f.ö på att vara någon slags "kattvakt" för katter från ett katthem som behöver hjälp med kattpassning när the original "kattvärdar", oftast studenter, är hemma på semester och därför inte kan ta hand om sina katter under sommaren. Kattikattikatti! Har liksom funderat på det här med djur senaste året, och tänker att det här kan vara en bra grej för att slå två flugor i en smäll: 1. Hjälpa katter som haft det svårt, 2. Se om jag pallar trycket att ta hand om ett djur i framtiden. Typ.

Utöver det så måste jag bara inflika att det är jävligt gött att fotbolls-VM är här igen. Blev ju helt frälst senaste VM 2006, och hade nästan glömt hur soft det faktiskt är. I like! Eller ja, I like, förutom att Italien verkligen varit lamast ever hittills och att detfanärpåtidenattstyraUPP! Hoppas att TV'n på landet fungerar när dom spelar sista matchen i detta gruppspel, mot Slovakien, på torsdag. Annars får jag typ, åka hem? Nää. Ser sjukt mycket fram emot dessa soliga dagar på landet, med familjen, i  FRISKA LUFTEN, GRÄSET, HAVET, NATUREN.

Nej, slagga-time!!!

Inga kommentarer: