fredag 4 juni 2010

Hoppsan Kerstin!

När solen skiner var dag vill man vara i den så gott det går, vilket iochförsig misslyckas ganska rejält då jag pluggarjobbarpluggarjobbar. Eller ska vi säga pluggatjobbatpluggatjobbat - för nu är det över! Iallafall plugget. Så nedrigt gött! Äre. Så nu ska jag försöka dämpa mig iallafall litet på jobbfronten, så att man får lite tid till.. Ja, sol, till exempel.

Så i helgen med start från idag tar jag mitt pick&pack och far ut till landet! Ska bli extremt skönt, faktiskt. Bara skärma av sig lite, och SMHI utlovar sol. Så det känns brabra! Och när jag kommer hem har Liselott anlänt till Stockholm för sommaren, och det kunde faen inte vara bättre! Så jag summasummarum; Prima!

...Förutom att det ser ut som skit här hemma då jag inte haft tid att städa efter mig. Men det tänkte jag ta tag i just-just-nu innan jag åker. Solong!


PS. Varför har ingen köpt de där väskorna till mig än? Va? Väntar ju varje dag vid brevlådan.

Inga kommentarer: