måndag 7 juni 2010

KashMoneyBling

3250:-
..Så mycket låg min telefonräkning på, från Italien. Jag fick en smärre hjärtattack, eftersom jag precis fått räkning på 3600:- för reparationen av min iPhone - och hela den historien är ett jävla skämt i sig, kan jag ju påpeka i förbifarten. Orkar inte ens gå in på det utan att bli helt aggressiv.

Men iallafall. Riktigt passande, OHJA. Sådär inför semestertider, liksom. Men som en ängel från ovan säger min kära mor att hon betalar min hotellvistelse på Gotland, så att jag har råd att betala telefonräkningen (som vi ju faktiskt båda står för, då vi använde min GPS hela tiden). Men det känns lite dåligt, eftersom jag verkligen ville betala allt själv på den här resan, då min mamma alltid är sådär snäll och bjuder på saker. Men så fort jag får en fet lön ska jag hitta på något för henne, för att visa min uppskattning.

Men ja, helt sjukt med sådär mycket för lite GPS i 4dagar. Alltså det är hälften av det som hela resan kostade, haha. Så jävla stört.. Men en sak är iallafall säker efter allt det här tjaffset som varit typ sedan start med min iPhone: Halebop kan dra! Så fort jag kan så byter jag abonnemang till Comviq/Tele2.

Det enda som räddar det här är att det finns en person på Halebop som är så jävla snäll, tillmötesgående och trevlig hela tiden, jag blir lika glad varje gång för att han är så hjälpsam och försöker hitta lösningar. Till skillnad från alla andra som är kortfattade och tråkiga och sura bitter******. Typ. Sånt man lägger märke till allt mer sedan jag själv började jobba inom Kundservice. HEJDÅ!

Inga kommentarer: