lördag 20 augusti 2011

Åk iväg

Just nu är jag bara så sugen på att dra. Jag vet inte vad det är, men senaste dagarna har inte varit bra. Jag har som ingenting här att hämta längre, och jag vill härifrån. Vill inte svara på samtal, vill inte höras av. Är alternativ B alldeles för ofta, och det känns inte 100. Iallafall ikväll. För ikväll kan alla dra. Alla utom K, för hon finns alltid där, oavsett. Men utöver det är jag så fucking jävla spyless på allt som har med denna stad att göra. Och det jag har att göra med. Det jag gör. Mig själv. Etc. Allt. Och alla andra. Vill göra någonting helt annat. One way ticket. Har inte ens ett eget ställe att åka till, och det, framför allt, är värst.

I en gränd, med regnet.

- Behöver du hjälp med någonting?
- Ja, allt.

Men det sa jag inte. Sparkas & slåss. Tack!

Inga kommentarer: