söndag 5 april 2009

Boop-Boop-i-Doop!

JAJJEMÄN!
Idag tänkte jag egentligen gå ut och fira genom obscena mängder öl, men fifan,
kom hem, duschade, åt och blev satans trött istället. Och vad skulle jag då fira?
Jo, dels förlängt kontrakt till oktober. Dels beviljad semester precis då jag ville!
Wee! Det känns bra, no worries, liksom.


Men iallafall, istället för ölen blev det mysen och halvtristessen här hemma.
Snodde ihop en psyko-bild på 5min, påhejad av Stella. Det blir så ibland, ofta.
Här är den! Ville nog att den skulle vara lite gladare (därav hjärtanen), men men,
så är det ibland. Stackarn..
(Dessutom är färgerna lite mjukare på riktigt, vilket gör den snäppet mindre psyko)

Alltså, förlåt.
Lovar att jag hade tusen viktiga och intressanta saker att skriva egentligen. PussåKram!

Inga kommentarer: