måndag 27 april 2009

En upprepning

..alltså det är lite sjukt. Skrev ju lite om mobbning och utfrysning igår.
Kommer till receptionen idag med några workmates, och hör då R,
"den otroligt mogna 26åringen", skrika "D, umgås inte med henne!",
varpå tjejen vänder sig om och typ "huh?".
"Umgås inte med henne sa jag, hon är boring!". Så. Jaha, tänkte jag.
Att det här känns precis som när jag var 14 och folk var sådär elaka.
Samtidigt som jag tycker han är en jävligt ovärd människa att ödsla tid på,
kunde jag inte rå för att jag blev ledsen, just av den där flashback-känslan.
Så det sög ju.
Men sedan brydde jag mig inte mer, för han är som sagt, inte värd tiden.
Har folk som jag faktiskt vill umgås med på jobbet. High-five på det!

1 kommentar:

Emlöö sa...

Han är bara knäpp :D Men fan aldrig kul att vara med om barnsligheter :( Men du har ju mig i alla fall ;)