onsdag 1 april 2009

Dum sill

aa, snacka om att vara helt utslagen efter alldeles för många 10-11h dubbelpass på jobbet i rad.
Efter att ha snacksat zingo, kinapuffar och mentos till Madagaskar 2 totaldäckade jag. I 13 timmar.
Det känns inte riktigt friskt att sova så mycket, men det behövdes väl.
Jobbar torsdag,fredag,lördag - sen är jag ledig i över en fuckin' vecka!! Weee! Då blire spa, landet och qualitytime med Liselott och Alice som kommer hem då. Jag kommer vara en lycklig människa, healing på så många olika plan.

Förresten, gissa vem som kom över och överlämnade en (dyr) tårta från Chokladfabriken?
Jo, nightwalker-grannen. Hon var så hemskt ledsen och berättade om sitt liv med att gå i sömnen.
Hur hon kommit bort på en stor flygplats som liten, etc. Synd att jag inte var hemma, hade velat se/höra allt live.

Och såhär såg tårtan ut. MM. Ska nog äta den till frukost.
För ja, nu ska jag äta frukost, sådär halv tre en onsdag. Herrå!

Ps. Idag är det första april, den som luras med mig får spö.

Inga kommentarer: