onsdag 29 april 2009

En dag och en födelsedag

Jaha. Så nu är man gräsänka! Det känns lite sådär halvdeppigt.
Speciellt när man bor i ett rum fyllt av kartonger och skit,
sover på en madrass på golvet just nu. Vaknar allergisk å göttig.
Lyssnar på Goran Bregovic och undrar hur fan det ska gå sen,
i sommar, när David åker bort i över en månad. C-c-c-razy!

I övermorgon lämnar jag mitt barndomshem, också.
Kommer aldrig mer få sätta min fot i den här lägenheten,
och det känns lite sjukt. Det här är liksom mitt hem..
Men man får bygga nytt bo, mammas nya bo, där borta.
Tvärs över gatan, som tur är. Men ändå. Här är ju här.

Jagvetinte, just nu i denna stund, känns allt lite knäppt. Skevt.
Men, men.

Något mer pepp;
Imorgon (idag) fyller Emelie år - så hipp hipp hurra!!
Hade jag kunnat hade du fått den här asballa tårtan, haha.
(..men bortse från slöjan på Peach, och sätt på en partyhatt)
Skönt iallafall att jag inte är enda gubben i gänget nu, yey!
Grattis-Grattis!

1 kommentar:

Emlöö sa...

Tack gumman! Din present var bäst!

Hoppas du mår bättre snart och att du inte deppar ihop av att inte va kvar i ditt gamla bo :(

Ska peppa upp dig på jobbet imorn :)

Kramar!