onsdag 23 mars 2011

Bror

Var och tittade på en lägenhet med brorsan idag (en av de två). Sedan fikade vi i solen! Våren är här på riktigt. Fast vi valde ändå att sitta inne, för man får ju inte vara dum!

Däremot valde jag och E att inviga uteserverings-säsongen. Dock att min vän redan hunnit med två besök. Fusk! Det var hur som haver så jävla nice att sitta utomhus under värmelampa, lite brisar då och då, en tallrik nachos, en god vän och ett glas vitt. Precis som livet ska vara en onsdagskväll! Men nu är det bara en sak som gäller: Uppsats!
Måste ju bli av med skiten någon gång, för det är verkligen en never ending story. Och när den äntligen blir inskickad, då ska jag fira med att se ikapp alla avsnitt jag missat av Big Brother. Jag menar, tusentals, flera timmar, bara göra ingenting. För det är fan inte ofta dessa dagar, ska jag säga er. En intet-dag minns jag inte när jag senast hade. Längtar.

Inga kommentarer: