måndag 28 mars 2011

Spyfluga

En gång när jag flög lite i Egypten, bara sådär.

WOW. Jag har egentligen mått piss hela helgen. Har varit konstant illamående sedan i fredags. Dvs, så pass illamående att jag på jobbet funderade över vilken kund som var mest värd att eventuellt spy på. Men som tur var, för dom, så var alla så sjukt gulliga att jag faktiskt glömde bort att jag mådde kasst. Ibland är det verkligen så, att det är kunderna som gör mig glad. Eller så är jag bara så sjukt serviceminded och chill att dom bara inte kan låta bli att gilla mig? Tror det. Och ja, i övrigt i helgen har det som sagt varit full rulle, med ett konstant flöde av människor i min närvaro. Och tårta. Mycket tårta. Så nu blir det att sova, rakt av! Pözz!

Förresten, är det bara jag som får sjukt dåligt samvete när man råkar döda en blomfluga? Till exempel om den hamnar i vatten, då måste jag typ blåsa den torr, så att den kan flyga igen. Och en annan gång räddade jag en vanlig fluga, ett långvarigt återupplivningsförsök som efter mycket möda lyckades, och då råkade den flyga rakt in i ett ljus så den brann upp. Jag tror fanimig att jag började gråta tillomed. Är jag normal? Snälla bullen hjälp mig.

Inga kommentarer: