fredag 11 mars 2011

Jaha! Här har man verkligen legat i lä ett bra tag. Anledningen till det är delvis att min köra iPhone varit på lag ning och delvis att jag flyttat och styrt. Plugg&Jobb. Många bollar i luften, helt enkelt. Från och med nästa vecka lugnar det sig lite, för då slutar skolan och jag ska baaara jobba. Skumt att bara fokusera på en sak ($$$).

På söndag fyller jag år! Gammal och grå, 24 år, i mina bästa år. Så jag ska se till att ha en helt grym helg! Hade jag tänkt. Ikväll har Karin och jag dragit ihop vänner&bekanta för en fet förfest, sedan ska vi dra ut! Det blir grymt. Dagen idag ska därför ägnas åt att hänga med K och shoppa diverse göttigheter och drinkingredienser och sen dra hem till henne för some true girl pre-party med ansiktsmask och sånt brudigt. Wehoo! Ruskigt pepp! Dessutom har jag ju dagen till ära fått ett helt FAB väder, solen skiner och Stockholm visar sitt bästa jag.

Imorgon ska jag åka till pappa för att träffa min nya bonussyster Iris för första gången. Hon föddes förra veckan! Spännande, nytt och lite nervöst, haha. Men jag gillar ju bäbisar, så det kan aldrig slå fel.

Söndag då. Dagen D. Så kommer hela familjen över till mami (där jag bor nu) för ett tvättäkta tårtkalas. Sweet! Behöver jag säga att humöret är på TOPP? Älskar när det händer massormassormassor!

Ovan får ni en göttig mat- och solbild. Vi har börjat beställa hem "vegetariska middagslådan" som innebär att man får ingredienser och recept för 4 middagar. Riktigt nice! Har bara ätit svingod mat i en vecka. Eller alltså, jag lagar alltid svingod mat, men här får man verkligen prova nya smaker. Inspiration!

Pöss!

Inga kommentarer: