torsdag 9 juli 2009

Insomnia

Jag tror det är något seriöst fel på mig!! Jag har varit vaken till fyra typ femtontusen nätter i rad nu, wazap med det? INTE okej. Och gör jag ens något värt? Eh - Näääej! Bara tyckte det var nice att sitta uppe tills solen bad mig dra.
Tror det kaaan ha att göra med den där berusade kvällen med emelie och liselott, som slutade med att jag försökte hem från Svedmyra, sådär skönt full och positiv till läget, utan att tänka på att jag aldrig gått så förut. Kom hem sju på morgonen, inte lika glad.
Jag ska aldrig mer gå ut.. Eller jo, personalfest på fredag. Men sen får det fan va nog!

Just nu hade jag varit glad om jag varit den här hunden;

Alltså åh, den är så himla söt, men samtidigt får jag lite ont i magen. Kan inte bestämma mig..
Nää, nu ska jag inte fastna på Youtube också! Godnatattat.

Inga kommentarer: