torsdag 2 juli 2009

Meraviglioso!

SENTA!! Nu har jag gjort slutprovet. Det var waaay much easier än jag trodde! Eller ja, det tog garanterat inte 4timmar, vilket jag anade. Bara 2. Hoppas det gick bra, jag är lite nervös. Men MEST är jag jävligt lättad över att ha gjort det! Nu är det bara sista muntliga kvar - in bocca al lupo per me!
Ikväll ska jag fira lite (mycket) att det snart är över - med rödvin, öl, vattenpipa, grill, vänner och sol - i Emelies trädgård. Är stört peppad! Har typ inte vistats utomhus i mer än två timmar på huuur länge som helst. Me so happy!



..Alltså det är så himla pinit. Mer än hälften av gångerna har jag glömt bifoga mina hemuppgifter i mailen till min lärare. "Prego! Här är mina uppgifter!", och så, tomt. Hon måste tro att jag är lite retarded, haha.

Inga kommentarer: