tisdag 7 juli 2009

Som sagt..

..Vad var det jag sa. Gick inte alls så bra. Det känns som att all tid jag lagt ned har varit förgäves.
Speciellt all tid de senaste dagarna jag lagt på sista muntliga uppgiften,
som min lärare inte ens frågade om. Bara gick igenom några småfel på slutprovet, och sen TJOPP,
så var det över. Jag blandade ihop tre prepositioner (som hon själv sa att alla tyckte var svårast),
vilket sänkte mitt betyg. Jag undrar, hur mycket måste man kunna?
Det som känns jobbigast är att jag började med högsta betyg, och sedan bara dalade det nedåt.
Borde vara tvärtom.
Slutsats: språk är inte att föredra att plugga på distans,
eftersom att man inte kan öva med andra elever, och därav inte prata, diskutera, bolla idéer, etc.

I feel like a failure. Måste nog ta pengar från sparkontot och tröstshoppa ett par skor, eller något.
Arrivederci!

Inga kommentarer: