onsdag 29 juli 2009

HejHopp!

Ehehe.. Här var det inte direkt den stora aktiviteten som rådde, sorri sorri.
David kom hem i fredags och typ all tid har jag hängt med honom,
lagat mat, sett film, ätit glass, flanerat runt i staden och sådant chill.
Och spelat Farmville på Fejjan, haha, helt fast.
(..Roligast var när David var helt utslocknad, vägrade se på tv med mig, bara sova,
men vaknar vid två och hoppar upp ur sängen "är klockan två? jag måste farma!!")
En dag var jag också och provade sängar med min mami.
Måste säga att det finns en viss skillnad på 40.000kr-klassens sängar,
och min gamla (om än dyra) Ikea-säng. Somnade i den på kvällen,
och drömde mig bort,
till kvalster-resistenta sängar tillverkade av helt ekologiskt material. Mmm...

WELL.

På lördag drar jag och David till Visby några dagar, det blir verry verry nice!
Också extra kul att David aldrig varit där förr, där jag varit tusen gånger.
Liksom varje år hela min uppväxt, nästan. Kan jag få dela det med honom, typ.
Och så är det medeltidsveckan! Haha, David är taggad, och jag menar,
jag är inte den som bangar på omkringhoppande narrar och medeltida godis.
Sedan har vi ju hamnat på ett 4-plus-stjärnigt-hotell, inte heller helt fel.
Vi ska chilla och leva gött, helt enkelt. Och äta grillad helgris och dricka mjöd (not).
Pöss&Kräm!

Ps. här är hotellet vi ska bo på! Åå, vad jag längtar till Visby och Gotlands stränder..
Hoppas det är sol iallafall en dag, men det har jag redan bestämt att det blir, tihihi!


..På dom där träbänkarna ska vi sova. Coolt va?!?!

Inga kommentarer: