tisdag 5 januari 2010

Regina Spektor

Tänkte att det skulle vara svårt att lyssna på hennes skiva "Far", för att jag lyssnat så intensivt på henne förut, liksom. Men, precis som förr, så sitter hon som en smäck! Gång på gång. Så jävla bra. Är den. Verkligen växer desto mer man lyssnar. Jag är kär. Nykär.
Ska springa och köpa skivan imorgon, tror jag. Gillar att klämma på plasten och bläddra i omslagsboken, typ. Men iallafall, SÅ bra är skivan! Köp den eller lyssna på Spotify!
Här får ni ett litet smakprov:

2 kommentarer:

Siri Zetterman sa...

Jag har fortfarande svårt för "Far" men håller med om att den växer för var lyssning.
Min favoritlåt med Regina är dock "Loveology". Har du hört den berkan?

Mr Erika M sa...

Ja! Loveology! Såå bra. Är den. Men jag kan inte ens välja en låt för jag tycker att alla är så satans bra, får typ dåligt samvete för dom andra låtarna då.

Jag hade svårt för Far första lyssningen, men sen satte det sig mer å mer och nu kan jag icke sluta lyssna :)