lördag 9 januari 2010

Babooshka!


Såg somsagt Avatar häromdagen, och ungefär såhär balla var alla i biosalongen!
Idag hade jag en såndär skönknäppsömnig dag på jobbet.
Man liksom startar med att vara ganska seg, och sen arbetar det sig uppåtuppåt,
och urartar i någon slags pepp och ett speedat humör, vilket gillas starkt! Nu: sova!
På söndag blir det åter till Moderna Muséet för att se Dalì-utställningen en gång till,
eftersom mamma och jag inte såg så mycket senast. Så hoppas på mindre folk denna gång.. Senast var kaos. Den här gången med Stella och David också, nice!
Hejrå!

..Förresten! Tänkte slänga in en video också. Kate Bush! Babooshka! Vaknade imorse och det tog inte lång tid förrns den här låten plötsligt poppade upp i huvudet. Bara sådär. Hann inte lyssna på den innan jag drog till jobbet, nivet, för att bli av med den. Så när jag kom hem fick jag lyssna typ 5 gånger på den för att sansa skallen, haha. Tycker den är fruktansvärt svängig!

Inga kommentarer: