tisdag 19 januari 2010

Saker jag inte pallar riktigt än 2.0

• Köp-fruktsallad i plastbyttor
• Sjukhusscener på TV
• Kunder som kommer med en viss typ av brytning på jobbet

En person pratade så otroligt likt att det högg till i mig först, för att rösten var nästan identisk, högg till en hundradels sekund tills jag kom på att det var omöjligt.
Och en gång kom det en med rullstol. Supertrevlig. Just sådan brytning, och utseende. Då tänkte jag, att varför kunde inte det slutat så åtminstone? Började nästan gråta i kassan. Det sög.
Men det går iallafall framåt, hoppas och önskar att det gäller alla andra också. Men vissa dagar är värre än andra, helt klart.

Nu ska jag ta tag i filosofi-boken och slänga mig i sängen där min käre man däckat med kläderna på framför Tv'n, haha, sötis.. Imorgon är det skola-skola! Peppad, faktiskt. Hejsvejs!

Inga kommentarer: