tisdag 12 januari 2010

Saker som är roliga i mitt huvud

Haha, Alice alltså! Saker hon kan säga som jag tycker är sjukt roliga men som förmodligen hon själv knappt fattar varför jag tycker är så himla kul. Och så är hon en av mina närmsta DS-kompisar (haha JO det är sant det finns!! okej.)

Alice säger: snart kommer ett nytt pokemon
Alice säger: då får man ta ledigt ett tag
Alice säger: få influensa

Förlåt kompis, men jag tänkte spara det här så jag kan titta på det ibland och skratta för mig själv. Tihi.

Alice säger: en sak stör mig med avatar
Alice säger: alltså den var ju AWESOME
Alice säger: så bra att jag var tvungen att krama alla (som jag kände då) när vi kom ut ur salongen
Alice säger: riktigt bra
Alice säger: men nu när jag tänker tillbaka på den....
Alice säger: minns jag inte varför den var så bra, utan minns mest blåa indianer i en självlysande skog :(

Imorgon börjar jag på Komvux igen. Har inte varit riktigt peppad, faktiskt. Men känner nu ändå att en distanskurs och en kurs i skolan nog blir riktigt bra, ändå. Och så måste jag ta mig framåt, så jag kan börja plugga på riktigt någon gång. Om ni förstår.
Puss!

Inga kommentarer: