söndag 21 februari 2010

Ohweeoo, flygplan!

Är seriöst helt slut. Fick sluta tidigare på jobbet, vid 18:30, för att jag skulle hinna hem och mysa med mamma och Stella innan dom somnade. Kom hit 23:00, KUL VA? Älska SL och deras sköna förseningar, haha. Citerar bara mig själv från fejjan innan jag och Stella ska myspysa med Toffifee och jordgubbssaft, hihi!

"HAHA. Kul att man slutar 2 timmar tidigare på jobbet för att åka hem till mamma och krama på sin ledsna syster - men ändå kommer hem samma tid. Tack SL! Och när man väl sitter på tuben kommer värsta gänget in och spelar och sjunger med i den här "Luftens Hjältar" så att det dånar i väggarna, hahaha så jävla stört. Alla bara skrattade. Livet! ♥"

"
HAHAx1000. Efter senaste inlägget satt jag fast i tuben på samma station i TVÅ TIMMAR. Förstår ni klaustrofobin? Stella satt och väntade helt snällt på medis, "vi är väl systrar?" och så dör min mobil, och jag svär att jag fick psykbryt deluxe där. Fällde tillåmed en till två tårar, hahaha... Skjut mig! Nu beställer jag en iPhone för att plåstra om mina psykiska sår SL orsakat mig."



Jääävligt grym låt måste jag säga, OBS OBS, riktigt svängig! Haha. For real, alltså. Mer galna ungdomar med peppad knäppmusik på tuben shitty days like these. Jag gillar't!

Och ja just det, jag beställde min iPhone nu! Blev en 3Gs vit 16gig med Halebop - Så är väldigt spänd nu! Hoppas den kommer snart.. Känns som att dagarna kommer gå som i den där strippen i Kalle&Hobbe när Kalle beställer en propellerkeps, hahaha, ni som läst den förstår.

Men ÅH nu hittade jag den tillochmed! Spar den mest för min egen skull för att jag absolut älskar Kalle&Hobbe. Här finns en tråd där någon dude postat propellerkeps-strippen! Jag i ett nötskal.

Inga kommentarer: