torsdag 18 februari 2010

Dagens diss; SL!


Hejhopp! Det här är en jävligt bra låt. Gillaren!
Idag är jag fruktansvärt dålig, försov mig, och skapade en ond cirkel av att inte hinna plugga - inte våga gå till skolan för att jag inte gjort det jag ska. Jag pallar liksom inte med det där att skamset gå fram till läraren och be om ursäkt för att man är SÄMST. Usch.. Så idag ska jag komma ikapp så att jag kan gå till skolan på tisdag med gott samvete. Positive thinking! (Som jag lite freudianskt nu råkade stava "Pisitive thinking", haha Pissitive..)
Ikväll kommer eventuellt en eller flera av mina favvotjejer hit, vi ska dricka vin, snacka skit, lyssna på musik och äta nachos i vanlig ordning. Älskar't!

Jag har nu bestämt mig för att köpa iPhone. Blir så mycket meck att hitta en telefon jag gillar, gillade min förra så. Och så känns det ju lite bortslängda pengar att köpa en för att ha i 3 månader för att sedan köpa iPhone till sommaren (ursprungsplanen). Frågan är bara, vilken deal är bäst? Och är verkligen 3Gs så HIMLA mycket bättre än 3G? Någon som har iPhone som kan guida mig lite i den här djungeln?

Nu ska jag ta mig i kragen och starta pluggandet! Sedan ska jag möta min bror och leverera en 2meters rullgardin. Kan ju säga att det var ett helvete att ta hem den på bussen och tuben igår.. Speciellt när TVÅ SL-tanter (läs:kärringar) måste kommentera det. Fan vad sur jag blev, haha.
Den ena ba: Hurru, hur lång är den där? Du får vara försiktig när du går, så att du inte slår i någon!
Och så missade jag min tunnelbana för att hon blev absolut tvungen att tillrättavisa mig innan hon öppnade stora spärren. Jag lovar att hon trodde jag var 15 år och helt efterbliven. Eller? Helt onödigt. Och när jag då missade min tunnelbana, dörrarna var stängda men föraren stod och kikade ur sin dörr, så blev hon bara tvungen att häva ur sig:
- Den där kommer du väl inte få plats med?
Och sedan hoppade hon in i förarhytten och körde därifrån. Haha alltså jag ville bara kicksparka henne! Hatar SL, dom är så jävla bittra hela tiden. Hade det varit på mitt jobb hade det varit en helt annan melodi, för där har vi iallafall lite KUNDSERVICE. Jag tror inte SL utbildar sin personal i sådan, utan dom vill bara sätta dit alla resenärer och syssla med överprisad kollektivtrafik.
 
Kan ju lägga till att den där rullgardinen fick plats gott och väl, jag menar, det är en pinne? Suck..

Tjipp!
/Aggro

Inga kommentarer: