tisdag 9 februari 2010

Köttklistrets tid är kommen

Hej ni! Idag har jag varit otroligt dålig och inte gått till skolan. Så det sög.. Men jag tänkte jämna ut min kassa pluggkarma genom att ägna kvällen åt studier! Så får det bli. Ger er också en låt jag tycker är pepp, lite sådär vår-skön på något sätt.



Vidare undrar jag what the FUCK this is? Köttklister? Haha, så jävla skabbigt.. Tänk att det finns forskare som forskar fram sådant här? Istället för att lägga sin tid på typ.. Botemedlemot cancer? Geehz..
Det kan man ju fundera lite på, varför det är så. Haha.. Köttklister.
Men nu ska jag fundera på mina studier. Har en plan på att vara stört driftig den här veckan, för att sedan kunna flippa ur totalt på lördag när Liselott kommer hit (!!!). Weee!! Me so happy. Such a happy-happy panda! Hejdå.

Inga kommentarer: