fredag 19 februari 2010

A Daughter Or A Son

"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv."
/Søren Kierkegaard

Haha, och om han var en sådan handsome young lad, så måste jag väl lyssna och läsa hans (fucking)filosofitexter ännu lite till och ge dom en chans, trots att jag inte fattar vad han vill, så att jag blir klar med den här skoluppgiften någon gång...

Önskar att jag hade en flaska rött och en riktigt god parmesanost. Då skulle livet vara allt bra gött!
Hade förresten bästa kvällen, natten, morgonen, dagen. Laura och Emelie var här och drack vin, åt chips&choklad och bara allmänt hängde. Sen sov Emelie över och idag har vi bara slappat. Sen följde jag henne till vårat kära Ica Bea, och så en isig promenad tillbaka hem. Asnice! Nu åter till studerandet..

Dagens låt:


Inga kommentarer: