torsdag 11 februari 2010

So fresh and so clean-clean!

Pallade bara med att simma 500m idag för det var så satans mycket männskor i bassängen! Det funkar liksom inte. Så jag och Stella flippade ur i äventyrsbadet resterande tid istället, haha. Det enda jobbiga med badhus är att dom är så jävla SKABBIGA. Jag klarar liksom inte riktigt av det där. Måste skaffa badtofflor som en och annan gubbe.. Blir nog mer gymmet i fortsättningen.
Jag menar, i bastun satt en tjej bredvid mig och pillade skinn från sin stortå, jag ville spy - lite allmän vett och etikett for godnesszz sake!
Som tur var fick jag skjuts av pappa hem, så jag hoppade rakt in i duschen och skrubbade av mig känslan av främmande kvinnors stortå-skrap, hahaha.. Sorry om jag verkar töntig och nojjig, men jag kan inte hjälpa't! Saknar havet... Saltet! Vågorna! SOLEN. Aaahh... Ge mig.

Förresten, dom gav mig en "4-19 år"-biljett, 19??? Hoppas det här håller i sig tills jag blir 60bast, då blir jag nog lycklig minsann. Inatt kommer jag iallafall sova som en stock, är helt skönt mör i kroppen. Nu måste jag plugga. Här får ni två creepy reklamer straight from the 80's! Undrar vad dom tänkte egentligen? 
HEJ-
-DÅ!

Inga kommentarer: