torsdag 25 februari 2010

iPhone och jag vi är goda vänner fastän lite olika

Alright! Idag var min första dag med iPhone på stan - och jag gillar't! Har faktiskt haft seriös användning för den flera gånger. Och så har jag fotat en del också! Så slänger in lite bilder här nere.

Idag kom jag till skolan och insåg att jag missat att vi hade ett asviktigt och avgörande prov som ABSOLUT INTE gick att göra någon annan dag. Så med skammen i nacken och huvudet hängandes lommade jag därifrån.. Och tröstshoppade. Haha, fan alltså, ibland måste man få göra sånt. Mamma berättade en rolig grej om en anställd på hennes jobb (skola), konversationen löd väl ungefär;
- Faan alltså jag mår inte bra. Jag känner att jag måste nog köpa mig en riktigt dyr väska!
- Jaså? Ojdå.. Hjälper det verkligen?
- Jaa, det hjälper faktiskt. Är det okej om jag springer ifrån jobbet ett tag? Jag såg en riktigt dyr Versace här nere på hörnan, som jag trånat efter länge.
- Visst, gör det du!

Ja, och sen mådde hon väl bra antar jag. Haha! Svinbra. Såå, här får ni lite pix från min dag!


Nörd-halsband/glasögon&penna, Cocoo. HelloKitty-hårspännen, H&M's barnavdelning.
Peachfärgat nagellack & i.d-puder, Åhléns. T-shirt med serietryck & melonhipsters, H&M.
Och sedan världens absolut bästa supergoda frisöriga spraybalsam, SachaJuan - Åhléns.
(..Slängde också in lite tulpaner och min favoritfrukt sharonfrukt. Mmmjum!)

Okejokej, det kanske ser lite rörigt ut med alla bilder, men det fick ni ta! Iallefall. Jag gav ju Stella "valfritt smycke från Cocoo + fika på Chokladfabriken" i julklapp, och det blev inte av förrän idag. Mycket göttiga smycken och så hiiimla nice med varmchocklad, grädde och marshmallows. Yummie! Tjockisen i mig blev tillfredsställd. Temat på min tröstshopping idag var färg, känner jag. Typ peach och grönt och rosa och serietidningsmaterial. Perfect!

Nu ska jag skriva min uppsats, eftersom min lärare är så himla läskig, och jag måste bli klar tills imorgon. Gulp.

Inga kommentarer: