fredag 3 september 2010

I want to meet a bear before I die



Vet inte riktigt vad jag tycker om själva videon, men låten är ju grymt bra, faktiskt. I like! Vidare är väl dagens fråga: Hur mycket regn får plats i himlen?
Sitter hos mamma och chillar, har sovit här inatt, eftersom hantverkare bombarderade vår lägenhet aptidigt imorse. Nästa vecka börjar stamrenoveringarna, jag kommer inte palla trycket.. Snyft. Min egentid hemma är typ det värdaste jag har, så tanken på bygg-göbbar hemma konstant ger mig lite ont i magen. (För att inte tala om toa&dusch ute på gatan, vatten i trapphuset och alltmanäger nedpackat i lådor) Men, men. Ska ta mig till simhallen idag, det blir skönt. Simasimmasimmabastu! Och så hoppas jag stenhårt på att jag får igenom mitt byte på jobbet så att jag blir ledig i helgen. C'mon!

Inga kommentarer: