torsdag 16 september 2010

This time the loser wins

Sitter och lyssnar på Atmospheres nya album, alltså, tack Alice! För tipset. Jag är ju så extremt dålig på att hålla koll på ny musik numera, fattar inte vad som hänt med mig. Kan vara för att jag helt plötsligt slutade ladda ned.. Undrar vad det kan berott på? Tur att Spotify finns då:


Idag åkte syster in på sjukhus för att hon smällde en nål rakt in i knät på syslöjden. Som typ försvann in i benet också, tydligen. Så dom fick karva satan för att hitta den, och 8 timmar fick hon vara på sjukhuset. Jag hatar sjukhus. Vill inte att någon av mina nära&kära ska behöva ens befinna sig inom 100m från ett sjukhus. Så orolig har jag varit, helt klart. Köpte godis och lagade mat tills hon kom hem. Kramades, pussades och såg på Idol. Imorgon är jag ledig så då ska jag ta hand om henne ännu mer - tänkte dra och hyra två glada Studio Ghibli-filmer. Finns inget bättre än bra anime när man är lite ledsen. 4 real!

Nu är jag ledig i två dagar, och hur stavar man till det? B.E.F.R.I.E.L.S.E. Jobbar hela helgen dock, men på lördag kan jag iallafall se fram emot att gå ut och äta med två jävligt snygga brudar. Inte helt fel. Längtar tills jag börjar plugga och kan göra annat än att jobba.. Behöver verkligen det, variationen liksom. Är så rastlös nu för tiden.

Inga kommentarer: