onsdag 22 september 2010

Sömnad

Alltså ord kan inte förklara hur trött jag är på att sova! Och hur trött jag blir av att sova. När jag än somnar, så vaknar jag ändå vid halv ett. Oavsett om jag sätter på alarm eller ej. Det är sjukt jävla tröttsamt, för det värsta jag vet är att vakna sent. Man hinner precis inte göra något vettigt innan kvällspasset på jobbet börjar. Haha, helt värdelöst. Idag lyser solen iallafall! Det är helt fantastiskt.

Men jag är stressad. De närmsta dagarna ska alldeles för mycket klämmas in, och det funkar verkligen inte för mig. Men så får det bli! För att det måste bli. Nej, nu ska jag äta frukost. Eh, lunch. På grund av att jag sover så mycket, så är jag inte heller särskilt hungrig längre, också väldigt olikt mig. Kanske dags att utvärdera läget lite snart? Köss!

Inga kommentarer: