fredag 5 november 2010

$-angsten

..Gjorde just av med säkert 2000kr på vin, öl, mat och skönhetsprodukter. På under två timmar. SCHWOOP, sa det. Haha, lite ångest. Men det vare värt! Tyckte helt enkelt att jag förtjänade det. Fick dessutom ett asvärt bonus-kit på köpet, innehållandes massor av extra göttigheter. Kool!

Så ikväll ska jag ha en pure ta-hand-om-mig-själv-kväll, eftersom jag sunkat ner mig totalt under den här senaste ap-stressiga veckan. Verrry nice! Ska det bli. God mat, god tv, gott vin, god cantuccini (mmm!!), god choklad, god ansiktsmask, god hårfärg, etc etc etc ni fattar. Och imorgon blir det FEST! Först firar tjocka släkten farmor. Och sedan reunion med två av mina allra bästa vänner kombinerat med utgång med alla sköningar på jobbet.

Vad hörde jag? Jo, jag hörde KÄRLEK!

Inga kommentarer: