torsdag 4 november 2010

Vad hände?

Finns inga gränser för hur mycket man hinner med på en dag, tydligen. Den här endaste dagen har känts som minst fem. Varit vaken i 18 timmar, men känns som.. Jag vet inte. Rörigt! Det mesta har innehållit flyttkartonger, eftersom jag typ kör 3 flyttar samtidigt. Känns faktiskt som att flyttkartonger är det enda i mitt liv just nu. Och hela den här veckan är ett enda sus av saker att fixa, hinner inte ens plugga. Har iaf idag hunnit med:
3 timmar buss
1,5 timme promenad
Städa ur, packa ned, gå igenom och fota landets alla hus. +Packa in i flyttbil
Ringa och fixa studieledigt från jobbet
Packa om, och ned, det jag ville behålla från landet
Baka en chokladkaka
Träffa hela tjocka familjen för stormiddag
Klappa Siris tjocka mage och önska i smyg att hon krystar ut barnet imorgon och inte om 3 veckor, så jag äntligen får bli faster
Packa (än mer!!) in i bil
Packa upp och sortera ut hälften av allt vi packat ned inför stamrenovering (dvs seriöst 80% av lägenheten)
Städa ur minsta vrå i köket och ställa i ordning allt - inklusive ny inredning
Skruva isär möbler
Skruva ihop möbler
Lyckats göra en inbakad fläta runt hela huvudet
Bädda sängen

GODJÄVLANATT already!

Inga kommentarer: