tisdag 23 november 2010

Meow!

Jag blir knäpp! Kan verkligen inte fokusera i min lägenhet. Jag vet inte vad det är! Eller så är det just det jag vet. Förmodligen ett enda härj av olika element. Men det är sjukt frustrerande, för jag får inte så mycket gjort jag önskar att jag fick gjort, och jag vaknar på nätterna och stirrar, och blir trött svintidigt, och sover 12 timmar och hör inte klockan, och kan.inte.koncentrera.mig. Fattar inte? Sjukt dåligt energiflöde, liksom. Eller så är det bara så att jag har ADHD/DAMP som jag alltid misstänkt. Ska bli väldigt skönt att flytta hem till mams några dagar, för där går det undan, minsann!

Underligt. Eller inte.
Egentligen kanske jag bara behöver knarka massa järntabletter och typ, stirra på den lilla sol man får per var tredje dag. Sedan ska jag försöka åka ut i naturen någon gång inom snar framtid, och bara andas lite.

Och som vanligt längtar jag tills man slipper fucking andrahanskontrakt.. Suck.

Inga kommentarer: