torsdag 18 november 2010

Around the wo-rld

Den här låten kan man höra tusen gånger, och videon kan man se minst lika många, men jag tröttnar fan inte ändå! Den är ju classiXx!



Igår var jag hela dagen på IKEA med min brorsa och hans höggravida tjej. Och då menar jag verkligen höggravid, beräknat förlossningsdatum om några dagar. Hoppades lite i smyg på att hon skulle krysta ut barnet och göra mig till faster på plats, men tyvärr blev det inte så.. Dålig stil!

Men det var kul att, för en gångs skull, gå runt lite på barnavdelningen. Men fan vad trött man blir av en heldag på där, däckade strax efter att jag kom hem. Kan verkligen förstå att typ 80% av alla kunder är helt slutkörda när dom kommer till kassan, haha. Ska försöka tänka på det extra mycket nästa gång jag får en grinig kund. (Eller bara köra en bitchslap och ryta "ryck upp dig för fan!", som man många gånger önskar att man hade tillåtelse till)

Ikväll ska jag till Koh Phangan och käka svingod thaimat (& minst en öl) med två lika svingoda brudar. Kan man verkligen säga så? Tveksamt! Men svinbra, det blir det iallafall! Mitt favoritställe inom kategorin PSYKO/TROPIK/CHILL i Stockholm.

Inga kommentarer: