torsdag 10 december 2009

Det är jag som är döööden

Jahapp! Igår var jag ute med Emelie. Det var liksom inte meningen,
men eftersom att denna fantastiska storstad jag bor i inte har NÅGRASOMHELST kaféer öppet senare än till elva, så hade vi liksom inte så mycket till val. Så äre! Men kul var det, iallafall.
Kom hem sju imorse, det var inte lika kul.

Nu är David på "LusseLan" i flera dagar, ända tills måndag. Så det betyder att jag tar mitt pickåpack till mamma ikväll för att överleva ensamheten, haha. Så går det när man har en nörd till pojkvän. Men en väldigt fin nörd, så det är okej.

Nej, nu ska jag gå och köpa en till två julklappar, skicka tillbaka grejer jag köpt från H&M's hemsida (spontanshoppingens mekka), och handla sallad för att väga upp alla pannkakor vi ska äta hos mamma ikväll. Haha..
Imorgon är det idol-final, och jag är ledig! Yey!
Hejrå!

PS: Igår kom det fram 3-4 personer (är nu uppe i ett 20tal totalt) som påpekade hur liiiiiiik jag var "hondendära från idol", så jag tror bannemig jag ska färga håret mörkt nu, faktiskt. Så får det bli. Jävla Tove..

Inga kommentarer: