fredag 18 december 2009

Upprörd

..Önskar alla våldtäktsmän ett (men helst fem) nackskott och ond bråd död. Fyfan.

Alltså jag blir så jävla arg när jag tänker på våldtäkt. Jävla äckliga män, alltså. Synd för er själva att ni existerar, era fega as. Ni är en skamlig fläck på jordens yta. Usch.
Tydligen blev en tjej pistolhotad, våldtagen och rånad av två män här i Tallkrogen förra veckan, då hon var på väg hem. Det känns verkligen lagom kul, tryggt och bra.
Och det hände ju utanför mitt förra hem också, precis i parken utanför. Det händer överallt. Hela tiden.
Jag har tre tjejkompisar som varit med om detta, som blivit tvingade till saker mot sin vilja, eller inte ens varit medvetna om vad som hänt omkring dom. Hoppas ni dör, idioter som gör detta. Vidrigt! Jag spottar på er och skäms för att era mammor lät er födas.

Inga kommentarer: