tisdag 29 december 2009

En dag tre drag

Ibland är det så kul när man kommer in på kontoret på jobbet. Som idag, sitter två OperativChefs-tjejer och äter godisremmar och googlar på Polkapojkarna som håller till i kassan hos oss just nu. För att dom tycker att en kille där är "sååå söööt", haha. Värt! Sen ville den ena ha hjälp att välja clip-art till en lapp hon skulle sätta upp, hon brukar fråga mig, känner mig hedrad! Haha, eh.

Utöver det, har jag varit stööört trött på senaste, igen. Tror det är en underliggande förkylning eller någe..
Somnade på bussen hem igår, till jobbet idag, och hem idag. Har aldrig somnat på bussen för, knas! Kan också vara för att jag spelar "Professor Layton and Pandora's box", helt maniskt, och gåtorna där kan göra en lite trött i huvudet om man koncentrerar sig för hårt. Men det är ju så braaa! Har blivit mer spel-nörd än vanligt på senaste, klarar mig inte utan mitt (davids) DS i väskan.

Förresten, hittade en berlock med Jesus-motiv på jobbet, la den i fickan för att lämna till "upphittat", och en minut senare flög ett mynt ur samma ficka, som jag lagt där tidigare. En tjej på jobbet sa att det var ett tecken på att han ville att jag skulle leva i askes - who knows?!!? Läskigt.

Snart är det nyår, ska ni göra något fett?

Inga kommentarer: