lördag 19 december 2009

...Endast tomten är vaken?

Ja, hujedamig! Idag vaknade jag "tidigt" (tidigare än klockan, dvs) av mig själv, för att solen lyste. Helt underbart!
Snön fanns överallt i mängder, det glittrade, och jag hann dricka en kopp kaffe och chilla lite,
innan jag åkte till jobbet. Som också var väldigt slappt. Tror inte folk drar dit när det är snö..
Fick mest gå runt och göra lite ditt och datt, så det var nice. Nu sitter jag bara och fortsätter chillet,
måndag är min sista arbetsdag inför jul, och imorgon ska vi gå ut ett gäng från jobbet - yey!
Innan det ska jag och mina favvo-workm8-girls käka tapas och dricka vin i Gamla Stan. Pepp!
Slänger in ett collage av bakisbilder från igår! Mest för att illustrera min nya hårfärg, eller nåt. Hej!



..Förresten, det här är mitt favvohårspänne. Hittade det på havsbotten på landet i somras, haha, blev tvungen att dyka ned och sno det. Sorry random barn!

Inga kommentarer: