söndag 13 december 2009

Santa Lucia 2

Stadsmissionen var inte så stort som jag hoppades på, men hittade 4 små superfina julgranskulor och två ljusstakar för typ 100pix sammanlagt. Värt! Förutom att tjejen som jobbade där tog 60 för mycket betalt för mammas och mina grejer. Dum! Så nu måste jag åka dit och vara sur, haha.
Nämnde för Emelie att min ena brorsa aldrig kan svara normalt när man frågar vad han önskar sig,
och som sagt;

bumbee@telia.com säger:
jag vill ha en miljon
helst kontant
men presentkort på bättre liv går också bra
ett extra minne kanske
att lagra familjesammankomster i

..han missade vår släktträff idag, det spjuvret. Som var nice! Mätt som en mätt jävel, blev man. Nu klurar jag och Emelie på om man ska orka ta sig ut och ses, eller vara lat och stanna hemma, haha.
Hårt liv vi lever, visst?

Inga kommentarer: