tisdag 22 december 2009

JuliJuli

citerar mig själv:
BÄSTA igår: Haffar kund som bytt prislappar (800kr=35kr), småtjaffsar lite, varpå han först mumlar: - Jävla knatte... Och sen högre: - Just det, du hörde vad jag kallade dig. Jävla knatte! Hahahaha, jag bara ryckte på axlarna, skrattade och sa "jaha?". Det var den LAMASTE diss jag någonsin hört. Älska mitt jobb ♥ ♥ ♥


Japp! Det var gött.
Idag har jag varit så sjukt effektiv. Heeelt galet! David och jag åkte in till IkeaBarbarby tidigt. Köpte soffa och en julklapp till pappa på en halvtimme, och sedan en gran. Transporterade det hem, och mötte upp Stella. Hämtade ut min mobil från lagningen, gick till 10 olika affärer och fixade i princip alla mina julklappar (över 10st). Fikade med Stella. Sedan gick jag till Åhléns och införskaffade julpynt. Mötte upp Emelie och chillade ett tag.
Åt frukost klockan 19:00 idag, haha. Så nu är jag HELTJÄVLADÖD. Men det återstår att städa hela lägenheten, köpa julgransfot, pynta granen och övriga ställen här hemma och så tvätta förstås. Och slå in alla klappisarna - men det är bara kul!

Men,men. Nu är jag skönt totaldöd i kroppen, så nu ska jag.. Ja, städa. Heippa!


PS. Såg nu: Ikea Barbaby, hahaha, så får det vara! Lät ju asnice.

PS2. Ni fattar väl att det blir en vit jul i år? YEY! High-fucking-five!

Inga kommentarer: