måndag 14 februari 2011

Hjärterum

Jag fattar inte vad som hände när plötsligt alla mina vänner hamnade på vift i världen. Ibland är det så fruktansvärt tråkigt, fastän jag samtidigt är glad för deras skull. Och sedan när de väl befinner sig i staden har man ett par dagar på sig att ses fortfortfort! Och ibland, ofta, saknar jag dom alla, så vansinnigt mycket mycket mycket. Jag vill att ni ska veta det.

Idag är det alla hjärtans dag! Då ska man hjärta varandra extra mycket, har jag hört. Själv lägger jag inte så mycket vikt på den här dagen, eftersom jag är så jävla grym på att visa kärlek varje dag ändå. Eh. Insåg dessutom det komiska i tröjan som jag, helt omedvetet valde dagen till ära. Cynismen liksom klämmer sig in, vare sig jag vill eller ej. Slump eller Freudianskt felklädval?

Inga kommentarer: